نما در ساختمان های مسکونی
فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط
نما در ساختمان های مسکونی
چهار شنبه 8 مرداد 1393 ساعت 7:9 | بازدید : 1907 | نویسنده : فراسازه حیدری | ( نظرات )

 دوستان عزیز سلام

امروز مقاله کاملی جهت دانلود براتون قرار دادم درباره نما در ساختمان مسکونی هست، اول مقدمه ای از این مقاله قرار داره و در آخر هم شما میتونین فایل PDF این مقاله را به راحتی دانلود کنید.

گسترش وسایل ارتباطی در جهان اطلاعاتی امروز سبب گردیده است تا پیشرفت علوم و اختراعات و اکتشافات گوناگون علمی – فنی در دانش بشری ابعادی جهانی یابد. جهان علم و فن امروزین، دیگر دنیای پهناور و ناشناخته دیروز نیست. این جهانی کوچک است که بعد مکانی دیگر در آن مصداقی ندارد و دانش در آن بعدی زمانی یافته است. محصور ماندن در مکان یعنی عقب مانددن در زمان و دور ماندن از قافله ای که سریع پیش می تازد. پس می باید مدام در جریان تجربیات تازه ای قرارداشت تا بتوان همراه با آخرین دست آوردهای علمی – فنی گام برداشت.امروز این تجربیات درگیر متعلق به قوم یا ملتی خاصی نیست، این تجربیات در دسترس همگان است و آن جامعه ای پیش می رود که این تجربیات رادر انطباق با نیازهای خویش به کار گیرد و از آن ره دست آوردی نو یابد.

نما در ساختمان

نما در ساختمان

چکیده:
نماسازی مرحله پایانی و یکی از مهم ترین عملیات بنایی در ساخت و ساز می باشد. نماها ضمن زیبایی بخشیدن به ساختمان و دادن جلوه ای مقبول به سیمای شهرها، می توانند در افزایش دوام و عمر مفید ساختمان موثر واقع شوند. نمای ساختمان باید بتواند با ایجاد پوششی مناسب، اجزای سازه ای ساختمان را از گزند آسیب های محیطی مانند خوردگی، یخبندان و رطوبت محفوظ نگه دارد. علاوه بر این موارد نمای ساختمان باید به گونه ای اجرا شود که در مقابل بارهای وارده به خصوص بارهای جانبی تحمل کافی داشته باشد این موارد لزوم شناخت مصالح مناسب برای نماسازی و شیوه های صحیح اجرای نماها را اجرای نماها را اجتناب ناپذیر می سازد. این در حالی است که در کشور ما ساختمان های فراوانی وجود دارد که بدون نماسازی رها شده یا بدون توجه به شرایط محیطی و یا بدون رعایت نکات فنی نماسازی شده اند.
با این هدف در این کتاب ضمن بیان شرایط محیطی گوناگون در مناطق مختلف کشور، انواع نماهای متداول و پر مصرف شامل نماهای سنگی، آجری، بتنی، اندودها و رنگ ها را معرفی و ویژگی استاندارد آنها رابرشمرده است. همچنین با توجه به توان فنی موجود برای اجرا در مناطق مختلف کشور رهنمودهای اجرایی برای نماسازی ارائه شده است شایان ذکر است برای شناخت مصالح متداول در نماسازی و شیوه های اجرا، از نماهای اجرا شده یا در دست اجرای برخی از شهرهای استان های تهران، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، گلستان، هرمزگان و کرمان بازدیدهایی به عمل آمده است.


فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 74482
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  مجتمع های آپارتمانی اداری ، مسکونی و واحدهای تجاری  بهمراه آدرس  http://farasazeh.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط

 






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 133
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 97
:: باردید دیروز : 125
:: بازدید هفته : 233
:: بازدید ماه : 222
:: بازدید سال : 4428
:: بازدید کلی : 74482